Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-17, 10:54   #94
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det er kjemperart at folk går fra venstre til ap. Venstre til sv forstår jeg faktisk mye bedre. Fra tydelig skolepolitikk til ingen skolepolitikk, fra tydelig og konsekvent miljøpolitikk til miljøversting, fra nyskaping og innovasjon til gammeldags industrisyn, fra en tydelig stemme for menneskeverd i flyktningedebatten (selv som støtteparti for regjeringen, som tross alt består av mye mer enn Listhaug og en asylpolitikk nesten alle partier står bak) til å liste seg bak FrP og la dem ta støyten for en politikk de selv startet og nå helhjertet støtter? Rart.

Vi har nok litt ulikt utgangspunkt. Det er nettopp det helhetlige sosiale og moderate som tiltaler meg med begge partier. Når venstre blir for liberale detter jeg av. SV er for meg alt for langt ute på kommunistgaleien. De kan være så tydelige de bare vil på enkeltsaker, det hjelper ikke når totalen blir økonomisk katastrofe.