Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-17, 18:28   #18
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

AP, Venstre, KrF, Rødt og MDG er fin kombo.

Mja, med unntak av rødt. Heller Rødt enn Frp i regjering, men på mange måter en pest eller kolera-problemstilling. (Joda, Moxnes er mye mer spiselig enn Listhaug og co., men jeg tenker også politikk når jeg stemmer.)

Ellers: Veldig enig med alt Polyanna skriver. Jeg må stemme på det partiet som fører "min" politikk, uavhengig av hvem de potensielt kan komme til å samarbeide med.

Noen som så partilederdebatten i går, forresten? Jeg er ingen Krf-er, men jeg elsket hvordan Hareide parkerte Siv Jensen i verdidebatten. (Delen om hvorfor det var vanskelig å samarbeide med Frp og Listhaug.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat