Takk for langt og utfyllende svar, pøbelsara! La Gomera høres og ser veldig flott ut! Jeg skal definitivt ha det i tankene om vi skal reise til varmere strøk i vintermånedene! Har dere bare vært der på vinteren? Det ser ut som det er veldig vanskelig å komme seg til Tenerife i høstferien. Charterselskapene har plassert Tenerife blant vinterrutene, og med rutefly må man ha overgang, hvis jeg leser rutene rett. Da blir dessverre litt tøft for ryggen min med lang flytur kombinert med mye transport og venting etterpå. Jeg tror kanskje det bare er Gran Canaria av Kanariøyene det går charter og direktefly til i uke 40? Jeg var på Gran Canaria i 1983 og jeg husker det fremdeles som et forferdelig sted (Playa del Inglés). Det hadde vært fint om noen fortalte meg at det finnes steder på den øya som kan passe sånne som meg. Eventuelt Mallorca, da. Jeg har aldri vært der, men det ser ut på bilder som det kan være mulig å finne noen steder som ikke er så ille. Eller er det for ustabilt vær i uke 40? Noen som vet?