Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-17, 13:14   #142
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Jeg stemmer nok AP i år også som jeg bruker å gjøre. Jeg er ikke enig i alt, men nok til at jeg ikke vurderer andre alternativ. Har bare stemt annet parti en gang og da stemte jeg SV. Til forskjell fra mange andre her så synes jeg det er ok at de danner regjering med sv og sp. SV synes jeg er skikkelig flink i en del enkeltsaker og SP på grunn av distriktspolitikk. Som folkevalgt i en distriktskommune med mye landbruk og kraft så ser jeg viktigheten av en del saker som SP fokuserer på. Jeg kjenner mye flinke SP-folk, men det er et enormt sprik der synes jeg. Du har de ultrakonservative som er brun i kantene, men de har også en god del flinke folk som ligger mye lengre til venstre. Jeg får spader av Ola Borten Moe, men dagens leder har jeg sansen for.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat