Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-17, 14:24   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Ville du for eksempel hatt/fått samarbeidsproblemer med:

• Personer som hadde vært (tidligere) fengslet?
  • Personer fra et annet land?
  • Personer som ikke bidrar?
  • Personer som har forskjellige meninger enn deg?
  • Personer som har veldig forskjellig personlighet enn deg?
Listen er bare ment som eksemplifisering - her er det bare å fylle på! Syretesten må vel nesten være om du kunne ha jobbet i departementene - like glad og villig for AP, som Høyre. Rødt som FrP.

Kan jo svare selv også. Det er selvfølgelig slik at jeg har opplevd samarbeidsproblemer med enkelte. Feks har jeg en jobb hvor mye handler om kommunikasjon slik at personer som ikke snakker så godt norsk oppleves som tungt (i betydning: mye jobb) å samarbeide med.

Jeg opplever ikke at forskjellige meninger betyr ikke så mye hvis man har systemer som avgjør hvilke meninger som vektes (ala demokrati).