Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-17, 07:48   #3
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Nå tror jeg nok heller ikke at de som stemmer Rødt ønsker et kommunistisk styre i Norge. Det er ikke sikkert de engang ønsker at Rødt skal styre Norge. Mange velgere ønsker bare en regjering på venstresiden i Norge med et større Rødt, som får mer innflytelse, der det blir mer fokus på de sakene de er opptatt av, på samme måte som FrP har fått fokus på sine kjernesaker nå. Og som også, tross alt, er et litt mer realistisk utfall. Det samme gjelder vel egentlig MDG. Jeg ser ikke hvordan samfunnet skal bli like ille, eller verre, med større fokus på verdiene og enkeltsakene Rødt står for, enn de som FrP står for.

En flertallsregjering i Norge med Rødt i spissen tror jeg ikke engang Rødt ønsker.

Stemmer man Rødt så bør man vel i hovedtrekk stå inne for hovedtrekkene i den politikken de faktisk står for?