Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-17, 14:59   #39
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg må forresten si at tross et etter hvert ekstremt stort nedslagsfelt på jobb, der jeg har jobbet med riktig, riktig mange mennesker, så er det sjelden jeg har møtt de som dere beskriver: Backstabbers og manipulative og egoistiske og latsabber og hva det er alt sammen. Er alt sammen ting dere har opplevd irl, eller ser dere for dere at det ville vært vanskelig?

Mja, gitt jeg har forstått alle definisjonene riktig så har jeg vært borti både latsabber og egoister. Har aldri vært borti personer som regelrett er ute etter å skade eller ødelegge for kollegaer (backstabbere). Og de som er "latsabber", ofte er personer som har grunner til å ikke kunne/ville jobbe, så det er en urettferdig benevnelse. Men det oppleves som veldig tungt å jobbe sammen med personer som ikke bidrar - det gjør det.

Jeg vil jo påstå at vi alle (også jeg) har ei reim av manipulasjon, egoisme og latskap i meg. Og jeg vil tro at under de rette forholdene kunne dette ha utartet seg. Spesielt i miljøer hvor lederene har veldig negative personlige egenskaper opplever jeg at det en tendens til at hele avdelinger blir fylt med personer som det ikke finnes morsomt å jobbe med.

Sist redigert av him : 17-08-17 kl 16:00.
him er ikke aktiv   Svar med sitat