Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-17, 09:47   #77
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.849
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den frivillige redningstjenesten og dugnadsåndens betydning i samfunnet

Noen fritidsaktiviteter har jeg glede av å følge opp, og henger rundt der jeg kan, andre not so much. Foretrekker veldig å gå på konserter i myke stoler - gjerne med servering, men ingen betingelse - framfor å sitte i gymsaler langt ute i gokk (som i langt og kjøre, null å gjøre) som lukter sure gymsokker hele helga.

Barna mine vet at jeg liker noen ting bedre enn andre. Har meget motstrebende gått med på lagidrett, og det er i avtalen for å kunne gå på den aktiviteten at jeg ikke trenger å se kamper. Jeg kommer sikkert til å være med på en og annen, likevel, men sitter gjerne hjemme og strikker i stedet. Det er faktisk ikke jeg som vil drive med den lagidretten.

Men stiller så klart på det som det bes om av kioskvakter, loppemarkeder og whatnot, og passer på å takke og gi ros til de som alle vet gjør mest som trener/ instruktører/styre osv. Har min porsjon av verv hist og pist på skole og ellers, og tilbyr meg også å hjelpe til av og til uten å bli bedt først. Det synes jeg er viktig.

Det med foreldreoppfølging er helt annerledes enn da jeg vokste opp, vi kom oss rundt selv og det var vel omtrent aldri foreldre som hang rundt uten at det var en oppvisning, avslutning osv. hvor man var spesielt invitert.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat