Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-17, 16:48   #371
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Billa: Akkurat den der saken syns jeg er ganske ufint vinklet. Og det med at det fantest noe grums ned i rekka vet jeg ikke om han kan lastes for, og så blir vinklingen at han har folk til å gjøre arbeid for seg, mer enn skattesaken. At han liksom ikke er orntli AP-mann fordi han ikke snekrer sin egen platting.

Herregud, nei - de fleste må vel ha hjelp til bryggebygging. Jeg synes bare saken er så innmari typisk "før valget" sak, og at media velter seg skikkelig i det de måtte finne av smått og stort som KAN slås opp og skaffe lesere. Jeg skulle ønske at Støre kanskje taktisk sett hadde vært litt mer ydmyk, men hele intervjuet ble bare pinlig og på micronivå.