Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-17, 14:48   #391
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

De over 6G kan miste mellomlegget en del før, lurer på om det er 3 måneder? Jeg mener å ha sett det være bemerkelsesverdig effektivt.

Men, da ligger det i så fall i tariffavtalen at arbeidsgiver kun dekker de første ukene f.eks.

Jeg har opplevd folk bli friskmeldt etter kalenderen, så at stønadens størrelse er viktig er innlysende, synes jeg.
Det sagt, så har håndteringen av dato vs (sykmeldt) sykdom etter min erfaring gått begge veier. Noen kunne uten tvil startet å jobbe (helt eller gradert) MYE tidligere i sykmeldingsløpet, mens andre skulle jeg ønske kunne fått lov til å fortsette noe utover de 12 månedene, uten å måtte over på AAP (som er en kraftig reduksjon).

Min erfaring gjør altså at jeg ønsker en full gjennomgang av systemet. Vi må treffe riktigere og mer rettferdig. Det vil gjøre utgiftene mer levelige etter hvert også.