Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-17, 11:10   #395
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva tenker dere, vil han finne seg selv i rollen som statsminister om han først blir valgt og får "være seg selv"?

Personlig håper jeg det. For jeg er litt enig med deg, samtidig har han jo gjort det godt i diverse debatter nå, og fått kommentarer om at man der så statsministeren i aksjon.

Før forrige valg vurderte jeg høyre mye pga Erna, og hvordan hun viste seg som en tydelig politiker/leder. Jeg valgte det likevel bort pga FrP. Nå synes jeg Erna har skuffet. Jeg hadde ønsket hun tok mer avstand fra grumset til Listhaug & co, og at hun var mer tydelig.

Men jeg synes valgkampanjene generelt blir dårligere og dårligere. Det er mer frustrerende enn informerende å høre på debatter og diverse intervju og innslag.
Så da blir det for meg mer at jeg må stemme ut i fra de verdiene og tankene som er viktigst for meg, og ikke i lik stor grad personene bak. Som kanskje veier tyngre i lokale valg.

Men det eneste jeg vet er at jeg for alt i verden ikke vil ha Listhaug.. som på TV i går står og smiler så pent, men korssmykke i halsen og sier at asylsøkere skal låses inne/fengsles, i en sak der temaet var terror. Ikke med fokus på hvilken situasjon hver enkelt er i. Men som gruppe. Fordi det er usikkert om de har riktige papirer, eller har fått avslag. Da synes hun det er greit låse de inne og ta fra de statsborgerskapet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat