Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-17, 16:25   #454
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jammen, Poly. De har jo vært garantister for en regjering med Listhaug, Amundsen og Anundsen. Noen av oss synes det er helt skrekkelig. Blant annet fordi jeg tror at ord er makt og fordi jeg synes jeg ser tydelige tegn på at aksepten for hva man kan si og hvor splittende man kan være i som statsråd, er blitt flyttet på. Ord er mektige. Og klart Listhaug vil hyle ut djevelskapen sin - men nå sitter hun i maktposisjon og gjør det. Og selv om hun hevder at det er en elite (for eksempel. feministeliten) som egentlig bestemmer her i landet, så er jo ikke det sant. HUn bestemmer egentlig en hel masse ting. Og Venstre sier ikke en forbanna ting imot.

Dette!