Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-17, 08:08   #56
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Til og med gamle Frp'ere skifter side nå.

Jan Erik Fåne:

Sitat:

I år er valget vanskeligere enn noensinne, og jeg kommer til å ta et helt annet valg enn noen gang før.
Det har med noe som er viktigere enn skattesatser, skolepolitikk og avgifter å gjøre. Det handler om menneskesyn og anstendighet.
Vi har en integreringsminister som aldri har bidratt til å integrere ett eneste menneske. Tvert i mot er målet å skape motsetninger, hat, frykt og mistenksomhet. Og alt kun for å sikre seg noen ekstra stemmer på fremmedfrykt og ubegrunnet angst. Det er uanstendig, umoralsk og veldig farlig. Og hun får tydeligvis lov å gjøre akkurat som hun vil av folk som burde vite bedre.
Effekten registrerer jeg med gru i sosiale medier. Hat, fordommer og dumskap fra stadig flere. Grums og rasisme legitimeres. Trumpismen er kommet til Norge, og det skremmer meg voldsomt.
Dette er mye viktigere å kjempe mot, enn formueskatt og noen promille-justeringer på statsbudsjettet.
Min stemme går derfor ikke til noen som lar henne fortsette.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat