Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-17, 16:34   #79
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 313
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men "støtte" kan bety så mangt. SV har også stilt ultimatum til AP. Men det gjelder vel regjeringsdeltagelse. Men om AP og SP velger en plattform som er helt uspiselig for SV så finnes det kanskje en teoretisk mulighet for kaos som kan ende hvorsomhelst, avhengig av resultatet på valgdagen. Men

Jeg tror dog jeg vil tilby å spise hatten min om så skjer...

SV har sagt at man UANSETT vil kaste Høyre-FrP-regjeringen og støtte Støre som statsminister. Jeg skjønner egentlig ikke at det er mulig å spekulere i noe annet enn dette.

KrF har beviselig støttet FrP i regjering i fire år. Jeg skjønner ikke at det er grunn til å stole mer på dem enn på et parti som for fire år siden ble bedt av Erna Solberg om å passe munnen sin da de slo fast at hun hadde tatt høyrepopulister inn i regjeringen.

Heilo er aktiv nå   Svar med sitat