Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-17, 23:28   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.749
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regler for trampolinebruk

Når det gjelder andre barns bruk har jeg tvert imot sagt klart ifra, både til barna og til de voksne, at det er meningsløst om hver hage skal ha sin egen trampoline. Vi har en diger en, og det er bare supert om flere kan ha glede av den. Og de trenger ikke å spørre. I praksis er det ikke et "renn". Det er snakk om fire barn, noen ganger sammen med en venn, som bruker den selv om mine barn ikke er der. Tre av dem ringer alltid på først og spør om lov hvis vi er hjemme, selv om jeg har sagt at de ikke trenger det, og de spør alltid om mine barn vil komme ut og hoppe med dem. Den siste gjør ikke det, og jeg vet at det er fordi hun er så skrekkelig sjenert. Det er et stort framskritt at hun i det hele tatt tør, og det er bare hvis hun har med en venninne. Ingen av dem er her særlig ofte, det er snakk om maks en gang i måneden. Sammenlignet med mine egne barns bruk, som er daglig, og gjerne med en skokk med venner som de drar med seg hjem, så merkes det ikke. Det er bare hyggelig. Og om de er her når vi er bortreist har ingen betydning, det merker vi jo ikke. Har aldri merket at noe har blitt ødelagt, og trampolina blir jo bare bedre og mykere i fjærene jo mer den hoppes på.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 30-08-17 kl 09:27.
My er ikke aktiv   Svar med sitat