Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-17, 12:01   #473
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ja, dette har vært det viktigste for meg i år også. Nei til Listhaug. Dette har jo da medført at alle partier som samarbeider med henne er utelukket. Selv om jeg feks er enig med mye av det H mener i diverse saker.

Folk klager over Listhaug over alt. Da er det NÅ man må vise hva man synes om henne. Erna har jo stort sett bare klappet henne på hodet og latt henne øke fremmedfrykten, det er ikke godt nok for meg.

Nettopp. Og det er ein av dei store grunnane til at eg har mista tilliten til Erna og heller ikkje trur på ei sterk blå-grønn/sentrum/gul-aktig regjering. Det er ikkje bare Listhaug som står bak dreiinga i samfunnsdebatten. Det er alle dei som står bak henne og.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat