Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-17, 10:35   #780
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Tormund må vere med!

Eg var elles litt skuffa over siste episode. I utgangspunktet var eg litt tvilande til ideen om å hente ein whitewalker og at dette skulle overbevise Cercei. Eg syns scena der dei alle møtes, og whitewalkeren slepp fri var underlig og. Han var absolutt skremmande, men altså... Ville egentlig synet av han skremme Cercei så til dei grader? Ho lar seg ikkje så lett vippe av pinnen. Og så Euron da - eg hadde forventa at hans reaksjon ville vere :"kult - la oss dra å DREPE!". Han virka ikkje redd ein gong da han uttalte at dette skremte han verkeleg. Ville han verkeleg reise heim med halen mellom beina på grunn av ein slikt skrammel?

Denne delen av historia var litt for desperat for min del.

Is-dragen (eller kva han no er) var veldig kult. Og også dette med Stark-jentene og Petyr. Så eg hadde jo stor glede av episoden sjølv om eg saknar meir fokus på intriger, og overraskande vendingar. Det blir ikkje tid når handlinga må drivast vidare.

Men Euron reiste jo ikke hjem, han hadde jo en avtale på gang med Cercei. Og Cercei ender jo også opp med å gi blaffen i alliansen hun tilsynelatende gikk inn i.

Jeg likte egentlig godt at Cerceis svakhet for begge brødrene sine kom frem i siste episode.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat