Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-17, 13:38   #436
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.719
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det satses på tog big time, da. Det er en av de tingene sentrumspartiene har brukt vippeposisjonen sin på. Men sånt tar jo tid. Å endre reisemønster kan vi gjøre umiddelbart/i påvente av at flyparken elektrifiseres.

Det satses likevel ikke nok. På fredag reiser jeg og min datter med nattog i sovekupé fra Trondheim til Oslo. Jeg er sikker på at mange flere ville valgt den muligheten hvis tilbudet kunne konkurrere med fly prismessig. Dessverre er det ikke slik foreløpig, og da må man enten være svært idealistisk og ha grei økonomi, eller ha ekstrem flyskrekk for å velge den løsningen framfor å ta fly.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat