Tråd: Hijab
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-17, 11:49   #164
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hijab

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

De er svært små grupper i Norge som praktiserer kristendom på den måten, men muslimer fra svært konservative land er det vi tar inn mest av blant innvandrere. Derfor er også bekymringen størst i forhold til hvilken innvirkning det har på samfunnet.

Nettopp.

Jeg er ikke så ofte i Rinkeby, jeg mener Oslo, (to soon? ) men da jeg var der i sommer på Norway cup, var det åpenbart at andelen tildekkede mennesker, i mangel av et bedre ord, er betydelig større enn i Bergen, og da tar jeg høyde for forskjellen i innbyggertall.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat