Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-17, 12:04   #515
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.685
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Og en tråd på Internett, er vel kanskje akkurat det? Det er vel ikke slik at det å delta i tråden her er forpliktende? Det er vel heller ikke sikkert at folk faktisk snakker sant? Hvis jeg sier at jeg ikke fløy på ferie i 2017 er det vel ikke så mange her inne som kan kontrollere det?

Det er jo veldig mange av oss som kjenner en del her inne etter hvert da, og det ville krevet veldig mye jobb om jeg skulle levd et liv som var totalt annerledes enn det jeg sier her at jeg gjør. Jeg måtte tenkt på hva jeg sier på FB, hva jeg deler på Instagram og ikke minst hva jeg sier når vi treffes, hva barnet mitt sier når han treffer folk fra FP og hva partneren min sier osv. Det blir helt håpløst.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat