Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-17, 18:19   #61
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor digital bokleser er du blitt?

Eg kryssa av på halvt om halvt. Og eg trur det stemmer ganske godt. Eg vurderer riktignok boka, før eg vurderer om eg vil ha digital- eller papirutgåva. Men bokhyllene mine er ein del av det miljøet som gir meg ro i rommet når eg les, og eg kjem aldri til å kvitte meg med dei.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg blir helt månebedotten av fenomenet med å gi fra seg bøker. Jeg leser bare papirbøker, hører dog på lydbok i bilen. Jeg skal aldri kvitte meg med biblioteket mitt, for en tanke!

Som eg skulle sagt det sjølv.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Lydbøker er helt utenkelig for meg. Jeg vil ikke ha noen oppleser blandet inn i bokopplevelsen min.

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Me too. Det føles faktisk invaderende

Eg har gått frå å vere innbitt lydbokmotstander til å bli aktiv lytter. Likevel er det ganske stor forskjell på sjanger, når det gjeld lva slags lydbølerslm funker og ikkje.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat