Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-07, 22:11   #18
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Outsourcing av familielivet

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg ser ingen grunn til å dømme disse foreldrene uten å vite mer. For alt vi vet kan det dreie seg om en kort periode, eller at foreldrene er hjemme på dagtid. Jeg syns det er positivt at de vil ha kvalifisert personell når de først skal ha noen. Jeg tror ikke jeg hadde turt å importere en au pair, for eksempel.

Foreldrene er ikke hjemme på dagtid, det står jo i annonsen at de drar avsted etter frokost (derfor trenger de noen til å rydde opp og handle etc).
Jeg dømmer ingen, men jeg trenger faktisk ikke vite mer enn det som står i annonsen for å forstå at disse foreldrene nesten ikke ser barna sine annet enn i helgene. Og ungene er bare 3 og 5 år gamle.
Det handler om prioriteringer, og det er derfor det gjør meg litt trist.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat