Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-07, 14:14   #41
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Demp ammepresset

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg har sagt det før: Jeg synes det kommer like press andre veien. Selv om jeg er enig i at man nok er mindre sårbar når ammingen går bra. Men akkurat nå som Champion blir ett år om to uker, så må jeg forsvare at jeg fortsatt ammer han, gjerne flere ganger om dagen. (Og jeg får inntrykk av at mange mener jeg er helt hjernevasket av ammepolitiet og ammer mot min vilje)

For ikke å snakke om "er du ikke redd for at ungen skal huske det, og få varige mén?"

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat