Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-17, 10:38   #87
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å bli a-menneske, og er det verdt å prøve?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg synes også den klokkeskruinga er bortkastet. Men mest fordi jeg ikke skjønner hvorfor det er så nøye om det er lyst mellom 9 og 15 eller 10 og 16. Det er jo mørkt når jeg ikke er på jobb uansett.

Jeg blir stuptrøtt når det blir mørkt. Derfor betyr det noe for meg hvorvidt det blir mørkt 17 og ikke 16, og 20 og ikke 19. Om sommeren er jeg opplagt til sent på kvelden. Om vinteren holder jeg på å dø tidlig ettermiddag, og jeg klarer periodevis ikke å få utrettet noe etter at det har blitt mørkt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat