Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-17, 09:56   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søndagsåpne butikkar i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Du kan shoppe etter kjole på Dianas salonger i Markveien. Den har søndagsåpent.

Ja! De har fått inn MASSE nytt!

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Kanskje eg treng ny kjole?


Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg handler faktisk ganske mye i småsjapper! Syntes kanskje det er noe av det hyggeligste byen har å by på, for ikke bare får man kjøpt masse man ikke får kjøpt på eks Lindex, men man blir faktisk gjenkjent! Men det er ikke noe fanesak spesielt på løkka liksom, eller spesielt når det gjelder kaffe.

Neida, det gjelder over hele linja, og absolutt ikke bare Grünerløkka. Jeg har bare et ekstra bankende hjerte for løkka, så får ande fighte for sine nærmiljø. Hadde vært helt greit med både Espresso House, Joe & the Juice og Starbucks, om de ikke absolutt måtte ta over hele byen. Det blir så kjedelig når alt bare er de samme kjedebutikkene, kjedekafeene og utvalget. Så forresten at du skulle til Stockholm i helgen, der kan du få drikke så mye Espresso House du bre vil for min del!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat