Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-17, 11:06   #15
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off - hva folk sier om andre til deg

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg kan nesten ikke skjønne at dette kan være en sak. Er det virkelig mange som ikke liker positiv omtale av folk som ikke er til stede? Veldig merkelig. Det er i alle fall noe jeg aldri har erfart.

Ja, jeg ble litt overrasket selv, og nysgjerrig på om det var vanlig

Jeg gjetter på at det er dette kan skyldes:
- De jeg snakker mener dette er noe sladderaktig (selv om det er positivt)
- De jeg snakker med ikke bruker å ha andre som tema og rett og slett synes det er uinteressant (samme opplevelse som jeg har til feks biler) eller de blir usikre fordi de ikke vet hvordan de skal respondere
- De jeg snakker med opplever at jeg sammenligner (på samme måte som jeg hadde blitt paff hvis noen skrøt av andre i en sammenheng hvor jeg hadde prestert)