Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-17, 11:46   #64
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.290
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis året er en sirkel ...

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har ingenting sånt i hodet, dersom jeg lukker øynene er det bare svart. Det eneste jeg har er en indre dialog. Ikke lyd, lukt, smak eller bilder i hodet i det hele tatt. Dersom jeg skal høre musikk i hodet må jeg synge den selv, kan ikke fremkalle lyden av instrumenter. Jeg oppdaget ikke før i voksen alder at andre faktisk kan gjøre slikt. Og jeg sliter litt med å forstå hvordan dette fungerer i hodene til folk.

Jeg skjønner absolutt ikke hvorfor året skal være en klokke. For meg er bare måneder og årstider kategorier og ikke noe som skal være en form, farge eller noe annet.

Jeg trenger ikke lukke øynene en gang for å fremkalle bilder, lukter, lyder osv.
Jeg er sånn at jeg må se for meg ting for å virkelig forstå dem.

Året ser jeg for meg som en slags spiral som begynner nederst med januar og så beveger seg oppover, tror jeg.
For det er jo ikke fullendt som en sirkel, det fortsetter alltid med et nytt år.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 27-11-17 kl 12:13.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat