Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-17, 16:42   #77
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

I gamle dager her til lands var der helt spesielt om noen hadde rød kjole i det hele tatt.
Tradisjon med hvit brudekjole og at det ikke skal brukes svart eller rødt har lite med norske tradisjoner å gjøre. Rødfargen har en del symbolikk knyttet til seg, men det var bare overklassen som hadde mulighet til å bry seg særlig om kjoler til ulike anledninger og fargesymbolikk.

Ang kløft eller ei så kan man jo spørre seg hva man vil med antrekket sitt? Vil man bli sett? På hvilken måte og hvordan vil man bli sett?
Alle tåler å se pupp blir det sagt, men også at kløft «spriter» opp antrekk og gjør det mindre konservativt.
Når man kler seg til fest tas det valg mtp hvordan man vil bli sett. Skjørtelengde og synlig pupp sender signaler om hvordan man vil bli sett i den sammenhengen man er i.

I enkelte sammenhenger vil mye synlig pupp fremstå som temmelig harry og feilkode. I andre sammenhenger er det mer gangbart.
Jeg ville nok stusset om jeg var på fint bedrifta julebord og så en leder med pupper hengende halvveis ute og synlig trusekant. Jeg ville tenkt dårlig dømmekraft evt desperat.

Jeg ville ikke tenkt over det om jeg så samme person danse på nattklubb på «fritiden».

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat