Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-17, 12:27   #136
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.758
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg syns det er litt overraskende at kona hans ikke går. Det er jo rimelig drøyt (og til og med dokumentert) mye av det han har gjort. Dessuten setter det et annet utspill i et helt annet perspektiv - jeg fikk plutselig tilbake respekten for en profil som jeg var ganske skuffet over. Etter at disse historiene nådde dagens lys, så var det plutselig mye mer forklarlig hvorfor han fikk en såpass kraftig reaksjon på SMS fra en annen kjent komiker og TV-personlighet.

Vel, Rune Øygard er jo også fortsatt gift, så ingenting overrasker meg egentlig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat