Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-17, 14:22   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Og eg ikkje trur ikkje eg hadde syns det var grufullt å høre krangling eller kos på den andre sida av døra. Akkurat det trur eg kanskje hadde vore meir utfordrande for ungane, dei hadde nok hatt lyst til å besøke/være hos den andre om en ikkje likte middagen, måtte vaske badet osv

Sønnen min hadde i hvert fall spist middag der det IKKE ble servert torsk.

Etter noen år med diverse matkasser mener han at torsk er djevelens verk, og så kommer det annenhver uke uansett hva han gjør. Snuppa liker heller ikke torsk, men hun ser at broren har det langt verre enn henne, og er så skadefro at hun nå synes torsk er helt greit nå.