Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-17, 10:19   #52
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

De som ikke er skilt har absolutt ingen forutsetninger for å mene noe om det heller, mener jeg, da en skilsmisse kan bringe frem det verste i en (selverfart ja).

Nei, jeg har virkelig ingen aning om hvordan Høvdingen og jeg hadde fungert som skilt. Det jeg derimot kan mene noe om, er at skilsmisser fungerer veldig ulikt fra par til par, så en skilsmisseerfaring er ikke nødvendigvis malen for alle andre (ikke at jeg tror du mener det altså). Så jeg tenker (generelt, ikke med henvisning til noen av innleggene her) at man ikke kan avskrive en sånn her løsning for alle andre, fordi man ikke ser for seg at det funker for en selv.

Jeg syns det er interessant at boligutviklere faktisk prøver å gjøre slike kreative grep. Ting utvikkler seg jo, da jeg vokste opp var det jo høyst uvanlig at pappaer hadde mer samvær enn annenhver helg, men noen har vært pionerer og vi har fått opp en debatt om hva som kan funke.

Jeg kjenner et par der sønnen bor i leiligheten, og foreldrene flytter inn og ut av en hybel, og det har funka fint i to år nå. Mor har også fått ny kjæreste. Så det er jo ikke slik at selv om dette er en løsning som er vanskelig for mange, så fungerer det ikke i det hele tatt.

Noen familier fortsetter å feire jul og dra på ferie sammen. Andre kan ikke snakke sammen i det hele tatt. Noen tenker at samarbeidet skal gå knirkefritt også går det rett vest. Andre tror det skal bli vanskelig, men så viser det seg å være en lettelse for alle.

Jeg tror ikke en slik skilsmisseleilighet er for alle, men tror heller ikke det er slik at den ikke er for noen. Det finnes jo faktisk skilte par som deler tomannsbolig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat