Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-17, 10:34   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.253
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 350 barn venter på et fosterhjem i Norge akkurat nå

Ellers så har jeg dette i bakhodet støtt og stadig. Jeg tror jeg vil være mer klar for det enn mannen, men på den annen side så er han en som tar det meste på strak arm, så hvem vet. Jeg er redd det er litt lite forenlig med jobben jeg har nå, der det tidvis er hektisk, men viktigere, jeg ikke alltid eier min egen kalender. Det kreves vel en del møter på dagtid, og jeg ser for meg at det at det også krever tettere oppfølgning på ettermiddag enn det mine mer selvgående unger trenger.

Jeg skal tilstå at jeg ER redd for hvordan det kan påvirke egne barn, om jeg "suges opp" i et barn som krever veldig mye. Jeg følte veldig på det da datteren vår var syk, at gutta kom i annen rekke. Men det var jo midlertidig, og de var jo like bekymret for henne, de, så de var "om bord" på at det måtte bli sånn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat