Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-18, 13:18   #215
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det har jo vært noe i andre partier også i media. Her fra Høyre: https://www.dagbladet.no/nyheter/men...rtiet/69197273

Jeg er enig med Strå. Dette er jo en helt annen håndtering enn den man ser fra AP. Bare det at lederen for Høyre går ut og sier at de har hatt #metoo-saker i partiet, forteller hvordan de har vært håndtert og dessuten innrømmer at det kan være flere saker enn de hun kjenner til, er noe helt annet enn det røret man har sett fra AP de siste ukene.

At det ikke er avdekket noe straffbart skulle egentlig bare mangle. Som om det er der lista skal ligge - så lenge det ikke er ulovlig tafsing, så er det greit, lissom. Dette handler om maktmisbruk og om å bruke den makten til å ta seg til rette på helt uakseptable måter.

Jeg er for øvrig ikke overrasket over det som står i rapporten. Særlig ikke når jeg leser hvem det er som ledet valgkampen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat