Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-18, 23:27   #351
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.700
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

At det som vi tror er demokratisk valgte ledere egentlig er folk som har oppført seg som drittsekker, misbrukt sin posisjon og fått andre til å føle seg mindreverdige gjentatte ganger over mange år for å komme dit de er, og at dette faktisk har vært en åpenlyst kjent og akseptert kultur i Norges største parti, sorry altså, men det blir jeg også ganske rystet over. Selv om det ikke er gjort noen sjokkerende og grove overgrep.

Det er jo dette som er det skumle. Oppførselen har vært slik at den akkurat har blitt definert som "innafor", slik at hver enkelt hendelse er ikke verre enn at han har kommet unna med det, og dermed kunne fortsette på samme vis. Det er bare veldig ekkelt å tenke på, og hvis dette aksepteres med et skuldertrekk som "dårlig dømmekraft men ikke noe mer" så håper i alle fall jeg at ingen av mine barn (særlig døtre) roter seg inn i politikken. Det skal veldig mye til å holde ut med dette fra ledere over flere år til man selv kommer seg i posisjon, om man noen gang gjør det. Det er bare de aller sterkeste som gidder, flesteparten vil få nok. Det kan ikke sammenlignes med å bli lagt an på av en studiekamerat eller en du tilfeldigvis møter ute på byen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 04-01-18 kl 23:44.
My er aktiv nå   Svar med sitat