Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-07, 18:24   #3
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har erfaring med små burdyr?

Min eneste erfaring er hamster. Pappa gikk med på å gi meg et burdyr da hunden vår kom løpende med et hvitt hamster i munnen. Han hadde jo såklart ikke hjerte til å knerte det halvdøde dyret som hang i kjeften på bikkja vår.

Det var stor stas da det etterlengtede dyret kom, men ivren gikk fort over. Jeg fikk ikke noe forhold til henne, på samme måte som jeg hadde overfor hunden og kattene våre. Jeg måtte vaske buret, skifte sagspon ol. hver annen dag - et pes!
Nå er jeg i det hele tatt ingen fan av å holde dyr i bur, men om jeg likevel skulle hatt det ville jeg sørget for å ha et dyr som kan være en del ute av buret og som er litt mer sosialt enn et hamster.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat