Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-07, 22:14   #75
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du prøvd narkotika?

Har aldri prøvd narkotiske midler illegalt og har ingen problemer med å garantere at jeg ikke kommer til å prøve. Jeg har ikke engang vært på fest hvor det har blitt benyttet narkotiske midler illegalt - i hvert fall ikke som jeg har ant noe om. :naiv:

(Definisjonen på narkotika er ikke krystallklar. Juridisk betyr det de stoffer som til enhver tid står på narkotikalisten benyttet på en ikke-legal måte. En annen definisjon av narkotika er sentralstimulerende og hallusinasjonsfremkallende stoffer og en tredje definisjon er sløvende stoffer.)

http://no.wikipedia.org/wiki/Narkotika

Veronal står på narkotikalisten.