Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-18, 10:56   #571
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.263
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Erna Solberg ble hentet inn fra gaten og var et helt ubeskrevet blad, før hun plutselig ble statsminister.

Haha, jeg vet det, altså, og som sagt så er det jo proppfullt av kjente politikernavn på begge lister. Jeg hadde bare aldri tenkt over at hun ikke hadde vært Unge Høyre-leder (og har en følelse, litt anekdotisk, kanskje, av at det ikke var helt uten elementer av kjønnsdiskriminering, det at hun aldri ble det, men det er som sagt litt udokumentert).


Nenne: Ja, det var en litt tabloid generalisering. Men: Det er nok gjennomgående noe i at FrP viser et temmelig antikvarisk kvinnesyn, og AP har utvilsom vært et foregangsparti som virkelig har gått i bresjen for likestilling. Jeg syns derfor det er like teit, men mindre rart, at FrP feier litt under teppet, men syns det er mer påfallende at AP har latt dette gå og gå, når det egentlig sitter dypt i DNA-et deres at det er feil.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat