Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-18, 18:12   #654
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.019
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Og jeg tror at vi skal egentlig bruke #metoo til å få folk til å oppføre seg mer profesjonelt. Det betyr ikke at man ikke kan spøke og ha det morsomt på jobb, man kan la være å spøke på en slibrig måte til yngre kollegaer bare.

Ja, og jeg har begynt å svare til de som sier de er bekymret for at #metoo skal føre til at en ikke kan gjøre noenting lenger, at jeg ikke er bekymret. Om skammen for å dumme seg ut nå ender på menn som ikke skjønner hvor grensen går, så er det helt på sin plass. Jenter og kvinner har båret den skammen mer enn lenge nok!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat