Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-18, 21:20   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Barna igjen. Storesøster som mista en tann og fikk penger, og som ga bort 10kr av dem til Lillebror fordi han ikke har mista tenner ennå...
De to som alltid ligger i samme seng om natta, men i natt var Storesøster redd og sov hos oss. I dag tidlig tusla Lillebror inn kl 5.30 og la seg tett-i-tett inntil Storesøster på madrassen hennes på rommet vårt og sovna igjen. Ah. ❤️

Neimenåh.

Jeg har også blitt så glad av ungene mine i dag. Storebror som henter lillesøster i barnehagen fordi jeg blir sittende fast i jobbmøte, hele hurven krøllet sammen i sofaen, kjærleik fra topp til tå. Jeg er veldig heldig.

Maverick er ikke aktiv