Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-18, 11:28   #749
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.880
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

VG har oppslag med en mail Haddy har skrevet til Jonas Gahr Støre.Hvor får de dette fra? Har Haddy sendt kopi av mailen til VG? Jeg skjønner at det er tøft for ham å ha blitt kastet fra maktens tinder på denne måten. Men må VG trykke den mailen? Jeg blir helt satt ut av dette. Jeg skjønner at de er fortvilet, men en gang må jo dette stoppe, og alle må gå videre.

Jeg tror som Poly - at det kan dukke opp mye mer hvis dette ikke stopper snart.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat