Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-18, 10:01   #104
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg er vant til at det er bart i sentrum. Og slik som de salter oppe hos meg, trodde jeg at det samme gjaldt i byen.

Når jeg beveger meg rundt på Jernbanetorget og området mot Operaen og Tollboden, så har det jevnt og trutt vært glatt i år som i fjor. Forskjellen fra i fjor er at nå er det humpete av snø og isrester også. Jeg holder fortsatt en knapp på at den fuktige sjøluften siger inn og gjør det vanskelig å holde det fritt for glatt overflate når det ligger rundt null og under.

Heldigvis kan jeg ta heisen ned til bunnen av Oslo City og gå undergangen til togperrongene og T-banen.

Jeg beveger meg en del rundt på Ensjø også og der har det vært forferdelige forhold ved T-banestasjonen. Lenge.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat