Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-07, 21:11   #54
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når mor forlater barnet sitt ...

Jeg syns ikke ordningen der ungene bare har pappa (evt. mamma) som en besøksperson er OK uansett alder, så der blir vi nok ikke enige.

Det som irriterer meg er den "jeg vet best at dette er grusomt for barna"-holdningen du legger for dagen, til tross for at jeg (og andre) vet om barn som har det bra, ønsker ordningen selv, føler at de har det stabilt og i det hele tatt. Uansett så er det "ett hjem" som teller, fremfor alt annet. Ja rent bortsett fra i tilfeller der de låses ute og må sove på gata.

Men denne diskusjonen er ikke bra for blodtrykket mitt, så jeg skal holde meg vekk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat