Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-07, 21:44   #5
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Samlivsbrudd, del 2

Det eneste jeg vet sikkert er at pappaen her i huset er altfor viktig for ungene til at annenhver helg og annenhver ferie blir nok samvær. Jeg tror også det er viktig for forholdet foreldre-barn at begge foreldrene er involvert i hverdagen, at det ikke blir kun helgesamvær med lek og moro og sene kvelder, snop, kino og svømmehall, for å sette det på spissen.

Slik situasjonen er i dag så står mannen tryggere enn meg økonomisk, antakeligvis ville han ha beholdt huset, og om vi ikke skulle ha 50/50 ordning, så tror jeg muligens at ungene ville ha bodd mest hos han. Da slapp de i det minste å flytte. Han er også mer tålmodig enn meg da det kommer til å ha ungene alene. (Akkurat nå er minstemann bare fire mnd, og fullammes enda, så foreløpig er han avhengig av meg.) Når det er sagt, så ville det ha knust hjertet mitt å se de kun noen få dager i uken, men det er jo ikke meg og mine behov som kommer først.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat