Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-07, 22:22   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samlivsbrudd, del 2

50/50. Det har ikke vært enkelt, for jeg har nok helst ønsket å ha mest selv *ego* Likevel: Om vi så skulle ha flyttet fra hverandre, har vi nok inngått avtale om å bo innenfor samme skolekrets og dele omsorgen. For barna sin skyld synes jeg det er best. (forskning viser jo at dette fungerer helt greit for barna også)

jeg er selv skillsmissebarn med annenhver helg og hver onsdag hos pappa. Det ble liksom aldri HJEMME på samme måte som hos mamma på denne måten - jeg fikk ingen venner der (vanskelig og vedlikeholde vennskap når man er der så sjelden) og syntes det hele var litt ensomt.

Sånn ut ifra min egen del, har jeg nok ønsket annenhver uke fra onsdag til søndag, og jeg resten. men det er som sagt ut ifra meg selv.