Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 13:07   #86
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Vår barneskole hadde nok utstyr til å kunne låne ut til de som trengte det. Jeg tror kanskje at de samarbeidet med andre skoler i området. Og ungdomsskolen har også en del utstyr, de tilbyr også utlån til vinter- og påskeferie. Og har tydeligvis nok sykler stående til at det er mulig å dra på sykkeltur med klassen og at de som ikke har låner. Om de faktisk hjelper dem til å lære å sykle også, vet jeg ikke.

Jeg er tilhenger av vinteraktivitetsdager, der det legges opp til at alle skal kunne delta og lære noe. Særlig i et strøk som vårt, der mange ikke har noe forhold til vinteridrett i det hele tatt er det et gode at de får mulighet til å møte det og så se om det kan være noe de kan være interessert i å lære mer om. Men det forutsetter en skole som er villig til å se at det krever ganske mye tilrettelegging.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat