Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 21:01   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?

Konserter og festivaler kanskje (sånn som VG-lista på torget, Juba Juba-festivalen etc). Men det er ikke noe jeg tenker på som problematisk. Grunnen er jo først og fremst fordi ungene selv ikke er interesserte. Jeg har prøvd å dra dem med, bare fordi jeg visste at "alle andre" i klassen kom til å snakke om at de hadde vært der. Gjorde det blant annet en gang Isac Elliot spilte på torget. Men ungen spurte om vi ikke kunne gå hjem, etter en kort stund. Hun liker virkelig ikke slike settinger.

Selvsagt ikke helt det samme når det er noe ungene ikke liker, da er det jo vanskelig å ha dårlig samvittighet for det. Men likevel så er det slik at jeg legger merke til, på SoMe, at "alle andre" foreldre er der det skjer med ungene sine, mens vi ikke gidder.

"Alle andre" har også hytte, og kjører mye slalom. Jeg har ikke problemer med det heller. Vi gjør jo andre ting, som disse igjen tror at "alle" unntatt dem gjør. Og selvsagt er det ikke alle som gjør noen av delene. Jeg har i det hele tatt et svært avslappet forhold til slike ting.