Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 23:08   #75
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.892
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Jeg leste de første femti (?) sidene av Fifty stades - og hjelpes.

Jeg klarte heller ikke Halvbroren. jeg har prøvd to gange men kommer ikke gjennom.
Sophie Kinsella synes jeg er helt døll - og et helt halvt år syntes jeg var lettlest, men ekstremt usannsynlig og ikke spesielt bra.

PS. I love you syntes jeg heller ikke var noe bra - en fyr som kontrollerer kona selv etter at han er død - spooky stuff.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat