Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-18, 10:50   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årene....ja de kommer.

Ja, det er kjemperart! Jeg husker godt mamma og pappa sin felles 40-årsfeiring. Jeg var tenåring, og var ikke med på festen, jeg satt barnevakt hos noen venner av dem som var invitert, som hadde små barn. Min storesøster, som var 2,5 år eldre tenåring enn meg, fikk være med på festen.

Da jeg og min nåværende samboer ble sammen var foreldrene våre like gamle som jeg er nå. Om de ikke var "gamle" akkurat, så var de i alle fall skikkelig voksne. Det er utrolig rart å tenke på nå. Jeg føler meg jo ikke så gammel/voksen nå som de var da.

Snakket litt med dette med min sjef, som nylig fikk sitt første barnebarn. Hennes mor er noen-og-åtti år gammel. Jeg spurte hva mora hennes syntes om å bli oldemor, og hun svarte at det å bli oldemor visstnok var helt greit, det som virkelig føltes rart var å ha en datter som er bestemor.