Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-18, 15:56   #9
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, fått en ukjent, gravid katt i hus. Hva gjør jeg?

Jeg limer like godt inn fra Kaffestuggu her:

"Katten ble fanget uten at andre enn jeg ble skadet, den hadde chip, eier ble kontaktet og katten sluppet av ved hjemmet sitt.

Den morsomme delen av historien er vel at den gravide katten viste seg å være en ganske så feit, kastrert hannkatt. Og at han har streifet hele 300 meter før han satte seg på trappa vår og ville inn. Det skal sies at dyrlegen tok med seg katta inn til en kollega for å bli helt enige om kjønn, og dyrepleieren var enig med meg i at det var en hunnkatt. Fortsatt er det nok like greit at jeg ikke driver med oppdrett."

Jeg er rett og slett en god, gammeldags kattenapper! Og jeg som har styra med soving i natt og fanging av katt bak sofaer og under senger og sjekking av savnet-sider på nett, og så bor katta rett nedi veien og har katteluke og var ikke en gang savnet av familien enda!

Sist redigert av Timar : 07-03-18 kl 16:02.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat