Sv: Spinn-off: Forventes det at alle ungdommer har ski?
Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.
Jeg er nok litt for praktisk innstilt. Jeg er helt enig i at skolen bør stille med skiutstyr til de som ikke har dette. Og at det hadde burde være et tilbud om en kortere løype enn 7 km.
Men hvis valget står mellom å la en ellers frisk og rask 15-åring skulke eller å gå 7 km på ski, så faller valget på det siste.
Dersom noen virkelig hater å gå på ski så bør de slippe dersom det er den ene tingen de slipper.
Jeg hatet å gå på ski, intenst, men var på grunn av alt for mye skigåing i familien temmelig flink og måtte derfor alltid på stafettlaget.
Jeg er fortsatt forbannet over at jeg ikke slapp skidagene, fader heller, jeg måtte alltid gjøre ekstrating på skolen som å spille på avslutninger og alltid satt til å ha hovedrolle på avslutninger og jeg mislikte det også men har alltid vært alt for pliktoppfyllende.
Mor var nok slik som deg og apan, hun gadd rett og slett ikke høre at dette var noe som jeg burde ha sluppet unna. Jeg er overhodet ikke takknemlig for det tøyset der og om en av mine overlydige unger får en eller annen sjelden ting i vranga så skal de klart få slippe.